פריוויו יום שלישי הפורימי/ יונתן שגב

יום שלישי נוסף, הפעם בניחוח פורימי, הגיע אל פתחנו. לפני שבוע בדיוק לא היו משחקים – היה אירוע פרסום לליגה שמתחפש למשחק של כל הכוכבים הגדולים, ואת החופש שאחריו – אך היום אנחנו חוזרים במלוא הכוח! שישה משחקים, ארבעה של מזרחיות מול מזרחיות ועוד שניים על טהרת המערב.

מאבקי פלייאוף, מאבקי מיקום, אלופות מזרח שחייבת ניצחונות כדי לשמור על המקום השלישי והרבה אקשן צפוי לאלו שיתעוררו באישון לילה. מצד שני, אולי כדי דווקא לאגור כוחות בלילה שכזה. לשיפוטכם.

מה בתפריט?

2:00 שארלוט – שיקגו

2:00 קליבלנד – ברוקלין

2:30 מיאמי – פילדלפיה

3:00 מילווקי – וושינגטון

5:00 פורטלנד – סקרמנטו (משודר בערוץ שמתחפש לערוץ הספורט בישראל)

5:30 דנבר – קליפרס

 

כמעט שכחתי: מאזן ההימורים שלנו עומד בסה"כ על 44-39 (53%) – מספיק למקום 8 במזרח ו-10 במערב.

 

2:00 שארלוט הורנטס (33-27) – שיקגו בולס (40-20)

שתי קבוצות שאיבדו כמעט – שארלוט – בוודאות את הסיכוי להגיע לפלייאוף. לכן, המשחק הזה לא גבוהה במיוחד ברשימת המלצות הצפיה להיום – במיוחד כשבמקביל אפשר לראות את הקאבס מביכים את עצמם מול הנטס, או מראים שהם מסתערים על המקום השלישי – ובכל זאת…

ההורנטס לא איבדו תקווה עדיין. עם ארבעה ניצחונות רצופים, כולל שלושה בהפרשים מרשימים מאז האולסטאר, הקבוצה של מייקל ג'ורדן וסטיב קליפורד לא אמרה נואש. קמבה ווקר (26 נק' ב-50% מהשלוש בחודש האחרון), שהיה כבר רגל מחוץ לדלת הקבוצה, מראה רצון להגיע לפלייאוף, וביחד עם דוויט הווארד שמציג יכולת לא רעה השנה, חוסר היציבות של מיאמי והקריסה של דטרויט, השמיים הם הגבול. או לפחות המקום ה-7.

הבולס? העונה שלהם תתחיל בהגרלת הלוטרי ולאחר מכן בדראפט. בינתיים הם מעבירים את הזמן…

ההורנטס צריכים את הניצחון הזה הרבה יותר ולכן יקחו אותו. 

 

האם הוא ייקח טבעת אליפות שביעית אי פעם?

 

2:00 קליבלנד קאבלירס (24-35) – ברוקלין נטס (41-20)

אני לא זוכר קבוצה של לברון ג'יימס מפסידה 35 משחקים בעונה כבר הרבה מאוד שנים. כרגע, הם עלולים למצוא את עצמם בסוף העונה עם כמות דומה של הפסדים, אך חשוב בהרבה מכך – הם עלולים למצוא את עצמם עמוק בתוך לב המזרח ללא יתרון ביתיות!

תקציר הפרקים הקודמים של הקאבס: הקבוצה החליפה חצי סגל ביום האחרון של חלון ההעברות, ולפני האולסטאר אף השיגה ארבעה ניצחונות רצופים. אחרי שהיא חזרה מפגרת האולסטאר, הקבוצה הציגה שלושה משחקי "סנדוויץ"" – שני הפסדים לוושינגטון וס"א כשבטווח ניצחון על ממפיס.

מולה עומדת הנטס, שקטעה אשתקד רצף של 8 הפסדים עם ניצחון על הבולס. עמוק עמוק בטנק. אהה רגע… בחירת הדראפט שלהם נמכרה לפני שנים רבות תמורת…. לא נזכיר זאת… אבל מי מחזיקה בה עכשיו? אמממ…. קליבלנד!!

רק בשביל זה הנטס צריכים לבוא עם אש בעיניים. להעלות לקלילבנד את הבחירה!

זה… פחות סביר שיקרה. בכל זאת – קבוצה שמוביל אותה מי שלא צריך את פורים בכדי להיקרא "המלך" מול כזו שמוביל אותה…רונדה? מי זו? ועם כל זה, אני הולך על הפתעה. הנטס! שבאים מבאק טו באק. 

 

אשך, אני מתנצל.

 

2:30 מיאמי היט (29-31) – פילדלפיה 76' (26-32), 3:00 מילווקי באקס (26-33) – וושינגטון וויזארדס (25-35)

אנצל את שני המשחקים האלו כדי לתת למי מכם שחיים מליל משחקים למשנהו להסביר את התמונה המזרחית הרחבה יותר (ובכדי שהפריוויו יפורסם לפני שהמשחקים יתחילו).

בוסטון וטורונטו נאבקות על המקום הראשון במזרח. הראפטורס מובילים בחצי משחק (והפסידו שני משחקים פחות) והם הפייבוריטים לזכות בו – הנצחונות זורמים לקנדה יותר משהפרשות זורמות לבית רה"מ.

אחריהן, מגיעות גוש קבוצות, שאותו מוליכים הלברונים עם מאזן 24-35 – כפי שאפשר לראות למעלה. דולקת אחריה וושינגטון (25-35) נטולת ג'ון וול. בדיוק הפסד אחד יותר וניצחון אחד פחות מגיעים הפייסרס שהפסידו לפ***** דאלאס אתמול (26-34), אחרי כן באים הבאקס (26-33), שיכולים להשוות את מאזנם לזה של אינדיאנה הערב ובבדיוק ניצחון אחד פחות מחזיקה הסיקסרס (26-32). שני משחקים מאחוריה מגיעה ההיט עם מאזן של 29-31. לה יש פער של 3 משחקים מדטרויט (32-28) ו-4 משארלוט (33-27).

שאר הקבוצות במזרח מסתכלות על דוחות סקאוטינג של ריאל מדריד.

עכשיו קצת על המשחקים עצמם. הראשון, מיאמי – פילדלפיה – מפגיש שתי קבוצות במומנטומים שונים לגמרי – כשהסיקסרס נעצרו שלשום בבירה אחרי שבעה ניצחונות רצופים, בעוד שלוח השנה של ההיט מלא ב-Lאים.

בצד השני המומנטומים פחות ברורים, ג'ון וול נעדר מצד אחד, אך מהצד השני שחקני רוטציה חשובים כמלקלום ברגדון ומת'יו דלבדובה נעדרים אף הם.

מכיוון שבשני המשחקים אין פייבורטיות ברורות במיוחד – אולי יש נטייה לפילדלפיה במשחק הראשון – אלך עם הקבוצות שאותן אני מחבב יותר; הסיקסרס ב-5, הוויזארדס ב-8. 

 

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (26-34) – סקרמנטו קינגס (42-18)

היו מרוויחות רבות מחודש פברואר העגמגם שעבר על הרעמים. אחת הראשיות שבהן היא הבלייזרס, שקפצה למקום השישי ובעיקר רוצה להבטיח את מקומה בפלייאוף, ואם אפשר גם להימנע מיוסטון וגולדן סטייט – מה טוב.

פורטלנד מגיעה בתקופה טובה עם חמישה ניצחונות מששת המשחקים האחרונים.

סקרמנטו? תיארתי כבר שתיים שלוש סקרמנטיות למיניהן בפריוויו הזה, אתם מוזמנים לקפוץ למעלה ולבחור לכם איזה תיאור שמתאים לכם.

שוב – הדבר החשוב ביותר בהימור כרגע הוא הצורך של הקבוצה בניצחון, בטח בבית. לכן, אלך על הבלייזרס.

 

5:30 – דנבר נאגטס (27-33) – לוס אנג'לס קליפרס (27-31)

 

= W

יכול שהיום, אם הם לא ישיגו את הניצחון בקולרדו, זה יהיה המסמר האחרון בסיכויי הפלייאוף של הקליפרס. במיוחד אם לא יצליחו לנצח את המפגש השני שלהם עם דנבר לקראת סוף השנה. נראה שהקונספט של "עדר איכותי ללא רועה" עובד לקליפרס לא רע בכלל, אך עם איכות המערב, פער של שני משחקים כשנשארו פחות מ-15 ולוח משחקים שכולל בתוכו דברים כגון מפגש כפול עם יוסטון, מפגשים עם טורונטו וס"א, שניים עם פורטלנד, מפגש בעוד כמה ימים עם ניו אורלינס הלוהטת… זה לא יהיה פשוט.

היום זה בכלל לא יהיה פשוט, כשהם פוגשים את הקבוצה של מייק מלון בביתה, שם היא מחזיקה במאזן אימתני של 8-24! (לעומת 9-19 בחוץ. לא ייאמן!) .

האמת, זהו הסיפור של הנאגטס, יותר מהכל. לא רצפי ניצחונות, לא שחקנים מובילים. אם הקבוצה אותה הם פוגשים היא לא מצמרות הליגה (הפסד) או מהאשפתות (ניצחון) תוצאת המשחק תלויה כמעט באופן בלעדי היכן הוא משוחק. זה מדהים בעיניי. חבל שכל הפלייאוף לא נערך בדנבר, כי אם כן – הם היו אחת מהפייבוריטיות שלי.

הלילה המשחק נערך ב… דנבר. והיריבה, הקליפרס, היא בוודאי לא טובה בהרבה מהנאגטס. שתי הקבוצות צריכות מאוד את הניצחון, לכן אני מהמר על הנאגטס. ב-10. 

 

 

 

 

 

 

Subscribe
Notify of
131 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האביר שאומר ני!
האביר שאומר ני!
6 years ago

שיקגו, קליבלנד, פילי, וושינגטון, פורטלנד, דנבר

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

כמה טוב לראות שגם האמריקאים לא שוכחים:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/22590062/zach-lowe-drazen-petrovic-lasting-basketball-legacy-nba

MBK
MBK
6 years ago

+1

אפלטון
אפלטון
6 years ago

כתבה מעולה.
זאק לואו ממצב עצמו הרחק מלפנים בתואר MVP של כתבי הכדורסל של השנים האחרונות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

+💯.
אגדת דראזן חיה ונושמת גם היום.
שחקן בלתי נשכח במלוא מובן המילה.

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
6 years ago

כתבה מעולה. דומע בהובוקן.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

תודה על הפריוויו!

מתן גילור
6 years ago

תודה רבה. מילווקי-וושינגטון המשחק של הערב לדעתי.

ולדי קוגן
6 years ago

תיקון קטן יונתן, לקליפרס נשארו 24 משחקים עד הסוף.בלי קשר לזה לא בטוח שהקליפרס מתאבדים על מקום בפלייאוף, יצליחו יופי לא יצליחו גם יופי

john
john
6 years ago

תודה יונתן.

האם דיטרויט גמורה? האם יש לשארלוט סיכוי? מה הלו"ז של מיאמי?

שארלוט ניצחה את אורלנדו החלשה ב2, את הויזארדס אחרי הבקטובק מול הקאבס הקשה, את הנטס כאשר הספסל של שארלוט התפוצץ ואז מול דיטרויט שנראתה מפורקת לחלוטין. נשאר לה לו"ז קל יותר מאשר למיאמי. חישוב זריז שעשיתי נותן למיאמי 11 ניצחונות עד סוף העונה אם תנצח רק את מי שמתחת אליה במאזן ותפסיד למי שמעלייה. כך שתגיע ל42 ניצחונות. לשארלוט יש לו"ז בו תתמודד מול 14 קבוצות שמתחתיה + קרב ישיר מול דיטרויט. אם רק ינצחו את אלו גם יגיעו ל42 ניצחונות. לדיטרויט 12 משחקים מול קבוצות עם מאזן פחות משלה + הקרב הישיר מול שארלוט. בנוסף יש לה קרב ישיר מול ההיט שמעליה. אם תנצח את כל אלו כולל את ההיט יגיעו ל…נכון 42 ניצחונות… הבעיה של דיטרויט היא מנטאלית. הריפיון בלוז יגיע מאוחר כך שהם עלולים ליפול בעוד כמה הפסדים לפני שיוכלו לצבור ניצחונות. מכל השלשה אני הכי סומך על מיאמי לגנוב ניצחונות מול קבוצות בכירות ממנה.

Benjo
Benjo
6 years ago

יונתן אחלה פריוויו ויש כמה משחקים ראש בראש על מיקום בפליאוף אז יש פוטנציאל לאש. ההימור על ברוקלין מעניין גם בק טו בק גם בחוץ וגם מול קבוצה עדיפה שחייבת נצחון בשביל הכבוד שלא לדבר על המיקום. לא כל כך הסברת אני מניח שזו תחושת בטן. אני חושב שבמהלך העונה אמור להיות ערב אחד או שניים שרק הביתיות מנצחות .יש לי תחושה שזה הלילה . מי שכול לקלקל זה בעיקר פילי. סתם תחודה

מרגלית
מרגלית
6 years ago

תודה רבה על הפרוויו

לגבי וושינגטון חשוב לציין שלמרות שגוון וול פצוע הקוסמים משחקים יותר טוב וזה בעיקר בגלל תומאס סטודרנסקי שהשתלט על עמדת הרכז הפותח (במקום פרייזר כמו בפציעה הראשונה של וול) ומאפשר לביל להיות כמה דומיננטי שהוא רוצה

john
john
6 years ago
Reply to  מרגלית

+1

הויזארדס מאז הפציעה מקום ראשון בליגה באסיסטים עם 30.5 יותר מג"ס שבמקום השני עם 29.5 למשחק. ההפסד לשארלוט היה בבק-טו-בק אחרי המשחק הקשה בקליבלנד.

רק שאלה
רק שאלה
6 years ago

מהסטט של חודש פברואר- משפחת אוקאפור

Okafor is +9.3 on 16.1 minutes per game.

Jahlil Okafor is -43.2 on 12.9 minutes per game.

אין מה להרחיב

רק שאלה
רק שאלה
6 years ago
Reply to  רק שאלה

אמרה אוקאפור כמובן מופיע בשורה הראשונה

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  רק שאלה

וקיבל חוזה עד סוף העונה. שיהיה לו מברוק.
רון – עכשיו תורך.

Benjo
Benjo
6 years ago

הוא חתם על חוזה ל 10 ימים ומיד פתח בחמישיה… האריכו לו לסוף העונה?

תומר השני
תומר השני
6 years ago

אחלה פריוויו ! נקווה שהמשחקים הלילה יהיו מעניינים

סולי
סולי
6 years ago

תודה יונתן, 3 משחקים (מתוך 8) מעניינים הכוללים קבוצות שרוצות לנצח זה הספק יפה ללילה שכזה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

אגב וושינגטון ו-וול,גם ניו אורלינס מצליחים ללא בוגי ,אז מזה אומר בעצם?
אנשים מתלהבים מכמה ניצחונות וכבר רוצים לזרוק את וול לכלבים….
בדיוק כמו הכמעט שפיכה של מנחם אל מול ההתלהבות מ2 ניצחונות של לה-בום והחבורה החדשה שלו

Ljos
Ljos
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

אף אחד לא רץ לזרוק את וול ובוגי.
רק נשאלת השאלה אם אפשר ללמוד משהו ממה שקורה. אפשר להגיד שסתם מדובר בהתעלות רגעית של שחקנים שיודעים שזה הזמן שלהם (סטורנסקי דפק משחק עם רייטינג התקפי של מעל 200), ואפשר גם לראות אם באמת נעשה משהו שונה שעוזר, והאם אפשר לשמר אותו הלאה.
בניו אורלינס אפשר לראות בקלות שדייוויס מתעלה ואוקפור הוא אחד מהסיפורים המחממים של העונה. מעבר לזה, לא היה לי זמן לראות לאחרונה, אבל אפשר להעלות השערות ומישהו שראה יוכל לתקן: אולי ג'נטרי באמת לא יודע מה לעשות עם שני הגבוהים, ועכשיו שהוא רק עם אחד יותר קל לו להביא את הקבוצה? אולי דייוויס מסתדר יותר בקלות בלי קאזינס (ההימור שלי הוא דווקא בהגנה)? אולי סתם אני זורק אוויר לאוויר ובאמת מדובר בהתעלויות רגעיות?
לא צריך להתלהב כל כך, אבל אין סיבה גם לבטל כל כך מהר (אם תדחוף אותי לפינה אגיד שמדובר במספרים קטנים מדי. אבל עד אז).

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

כנראה שזה אפקט יואינג

MBK
MBK
6 years ago

תודה רבה יונתן
חג שמח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 years ago

אחלה משחקים, אחלה פריוויו. תודה רבה יונתן

אפלטון
אפלטון
6 years ago

תודה אחלה פריוויו, דנבר קליפרס משחק אש.
באסה על בראדלי שנפצע בקליפרס.
לפי סטיב באלמר כל הצוות הרפואי של הקליפרס עומד למבחן אחרי כמה עונות רוויות פציעות. למרות שמדובר המון על חוסר מזל, צוותים רפואיים מתחילים לקבל את הזרקור במקרה של הצלחות או כשלונות לשמור שחקנים על המגרש.

איתמר
איתמר
6 years ago

תודה רבה על הפריוויו. המאבק על מקומות 3-8 במזרח מעניין ממש, אם מילווקי מפסידה היום פילי יכולה לטפס למקום ה-6! סחטיין

Ido
Ido
6 years ago
Reply to  איתמר

שתיהן תפסדנה

אוהד
אוהד
6 years ago

אם קליבלנד באמת מפסידה איך שהוא לברוקלין
אני מבטיח בלי נדר שאם הקאבס מגיעים לגמר אני לא הולך לקום לאף משחק.

Ido
Ido
6 years ago
Reply to  אוהד

מנצחת מנצחת…

צביקה
צביקה
6 years ago

אחלה פריויו. אני בעד מיאמי מול התהליך.

יואל
יואל
6 years ago

gogo netzzz

שעיה
שעיה
6 years ago

וואשינגטון משחקים נפלא

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

לינקים?

נגד האלים
נגד האלים
6 years ago

לינק לקאבס?

Ish
Ish
6 years ago
ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago
Reply to  Ish

תודה. הם לא נפתחים, מצאתי משהו אחר

דובי
דובי
6 years ago

מה נסגר עם קליבלנד? מה זה הגועל נפש הזה שהן עושים על המגרש?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago
Reply to  דובי

+ 1
ברחתי

יואל
יואל
6 years ago

gooooooooo nets

סימור
סימור
6 years ago

כן, כי תומאס היתה הבעיה של הקאבס בהגנה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

כמה פעמים העונה ברוקלין מילאו את הדלי ואז בעטו בו?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

תספור, תספור. אבל תנקינג אין פה.
אין כמו הנטס לאסוף נקודות.
זה גם טוב לסטטיסטיקות של ברון.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

אני יודע שאין ולכן זה כלכך מרגיז שהם משמיטים ניצחונות על ימין ושמאל

רק שאלה
רק שאלה
6 years ago

השופטים הורגים את פילי עם שריקות מוזרות
מחזירים את מיאמי למשחק

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

אני רואה את האוהדים במיאמי.
מה קורה שם דוק? כולם עם טי שירטס ומכנסיים קצרות?
מה, יש חמסין?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

מכנסיים קצרים…

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

דוויין ווווייידדד כמה ניסיון יש בשחקן הזה.

ma
ma
6 years ago

03:00 מילווקי באקס
וושינגטון וויזארדס

http://www.genti.stream/hd4.php

05:00 פורטלנד טרייל בלייזרס
סקרמנטו קינגס

http://www.genti.stream/hd5.php

05:30 דנבר נאגטס
לוס אנג'לס קליפרס

http://www.genti.stream/hd6.php

ma
ma
6 years ago

02:30 מיאמי היט
פילדלפיה 76

http://www.genti.stream/hd3.php

ma
ma
6 years ago
Reply to  ma

אולי זה יותר טוב

http://ko.rivosport.co/h12.html#1

המשגיח
המשגיח
6 years ago

ווייד!

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

17הנקודות האחרונות של מיאמי במשחק:
ווייד 15, ווייטסייד 2 (מאסיסט של ווייד).
איזה משחק אדיר, איזה שחקן אדיר.

שמעון
שמעון
6 years ago

דווקא נגדנו פתאום נזכר לשחק הפסד מרגיז

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

מי שלא ראה פילי במיאמי הפםסיד סוף מהאגדות
דוווייין דה רוק וויייד. איזה רבע מהסרטים לשחקן הבלתי נגמר הזה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

ועכשיו תודה לאמא שהביאתני הלום ולאשתי בשורטס הלבנים. חם פה רותח במיאמי. הבן האובד שב הביתה….

Benjo
Benjo
6 years ago

+1000

Benjo
Benjo
6 years ago

מה שניצח את המשחד למיאמי זה : האק א סימונס פלוס וויד. מדהים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago
Reply to  Benjo

בהחלט
אם בוסטון בפליאוף יקריצו את פילי והסטטיסטיקה של סימונס לא תשתפר. זה הכלי לפגוע בפילי במשחקים צמודים. ברור שסטיבנס יודע את זה כמו כל מאמן בליגה. סימונס שחקן טוב אבל מוגבל…

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

איך אני שמח בשביל וויד….טוב מאוד שברח ממלכת הלה-בום

Benjo
Benjo
6 years ago

שמתם לב להאק א סימונס. והוא אכן החטיא אחת מהשתיים…

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  Benjo

שחקן של 57% מהעונשין. לא טקטיקה שגויה, במצב בו המשחק היה (גם אם היה קלע 2, למיאמי היה המון זמן על השעון)

Benjo
Benjo
6 years ago

נכון אבל זה פעם ראשונה שאני רואה את זה קורה. כל הכבוד לספלטורה ושאר הליגה עלולה לאמץ את זה. בקיצור סימונס יאללה לך תעבוד על הקליעה ותהיה שחקן מושלם . מסקנה שהגענו אליה מיליון פעם השנה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago
Reply to  Benjo

לפי מיטב זכרוני (אולי חלמתי) בוסטון כבר עשו את זה אבל סימונס כן קלע שתיים קריטיות בסוף. זה היה במשחק הרביעי בין הקבוצות העונה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  Benjo

זה היה מהלך טיפה מוזר האמת.למה לעשות עבירה כשאתה בשוויון כשנשארו שניות ספורות על השעון?
נכון שהצליח להם לבסוף אבל עדיין מוזר…

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

פילי קבלו את הכדור, 27 שניות לסיום. העבירה הייתה מספר שניות אחר כך.
היה ומיאמי היו מאפשרים לפילי לזרוק לקראת סוף ההתקפה שלהם, זה היה משאיר להם מספר מועט של שניות להשיג זריקת שוויון או ניצחון.

Benjo
Benjo
6 years ago

מסכים עם שניכם. מהלך לא שגרתי אבל הגיוני. הצליח ההימור גם בגלל ההחטאה וגם בגלל הביצים של וויד. הזכיר איזה שחקן אדיר הוא.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
6 years ago
Reply to  Benjo

ל9ני שני משחקים היה אותו מצב נגד שיקאגו וסימונס קלע שתי קליעות עונשין שניצחו את המשחק.
וויד לקח זריקה נוראית עם יד בפנים וזה נכנס ואחרי זה רדיק לקח זריקה חופשית לגמרי שהוא קולע בעיניים עצומות והחטיא .
מזל ושופטים ניצחו למיאמי את המשחק

Trusttheprocess
Trusttheprocess
6 years ago

קשה לשחק גם נגד מיאמי וגם נגד השופטים.
לא הייתי נותן לבחורה הזאת לשפוט תחרות משיכת צמות
רדיק תמיד מחטיא את הזריקות בסוף המשחק כשהוא פנוי

Benjo
Benjo
6 years ago

האמת שפילי יותר טובה. מסכים זה רק הביתיות. וויד לא היה מקבל את ה 3 זריקות אם זה היה בפילי

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  Benjo

השיפוט גרוע בכל מקום. אינספור של שריקות אוויר בלי קשר לוויד או שריקות לא נחוצות. תנו להרביץ בשקט

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

אני עוד זוכר את דריייימונד גט אוףףףף מייי פייייס 🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

לבראדלי ביל יש כמעט 7 אסיסטים למשחק, מאז הפציעה של וול.
פתאום רואים שחקן שלם יותר, כזה שמצדיק את החוזה הענק שלו.

Benjo
Benjo
6 years ago

כל מילה מה שנקרא… . וגם נתן שלשת קלאץ' אדירה היום

שמעון
שמעון
6 years ago

ביל שחקן שחקן. יש רק 2 שוטינגים טובים ממנו בליגה והוא קלאצר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

הלילה הם ישחקו נגד ג"ס ואז נראה ממה וושינגטון עשויים….

Benjo
Benjo
6 years ago

בלדסו פשוט חרב את המשחק לבקס בדקות האחרונות…איבודי כדור החטאות יותר מידי שנים בפיניקס כנראה 🙂

יוסי
יוסי
6 years ago

קישור לטלפון למשחק של דנבר

Smiley
Smiley
6 years ago

וויד עם 27 נקודות ב-26 דקות, מסיים כקלע המוביל, אבל עם מדד +/- של 16-

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  Smiley

דוגמא מצויינת לאלה שאומרים שהמדד הזה לא אומר הרבה.. (אני לא חושב ככה אבל לפעמים המדד הזה מזייף.. הלילה זו היתה דוגמא טובה לזה). הוא היה אדיר הלילה קלע מצוין ובעיקר בקלאץ'.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  Benjo

+10

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  Smiley

רצח אותנו היום ואני מקווה שההשפלה של ההאק תדרבן את סימונס

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

דרך אגב,
המבט המודאג על פניו של ג'ורדן, בתמונה שבראש הפוסט,
זה לאור העובדה שלברון נמצא מרחק 15 משחקים בלבד מלהדיח אותו מהמקום הראשון ברשימת השחקנים עם הרצף המשחקים הארוך ביותר עם 10+ נק'.
לג'ורדן רצף של 866 משחקים, ללברון 851.

השחקן עם הרצף הפעיל השני באורכו אחרי לברון?
הארדן. 244 משחקים.
אם הרצף של לברון יקטע במשחקו הקרוב, הארדן יזדקק ל-7.5 עונות רצופות בהן בכל משחק הוא קולע לפחות 10 נק' בכל משחק (וזה בתנאי שהוא משחק 82 משחקים בכל אחת מאותן עונות) בשביל להדביק את הנתון של לברון.

על הדרך, לברון הפך הלילה להיות השחקן הראשון שיש לו בקריירה 30,000+ נק', 8,000+ רב', 8,000+ אס'.

הוא גם הפך לשחקן המבוגר ביותר שמסיים חודש קלנדרי (לפחות 10 משחקים) עם ממוצע של טריפל דאבל.
הקודם היה ווילט, שעשה זאת בגיל 31.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

רועד לו הפופיק כי לברון אולי יהיה עז….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

כמעעעע אדיוט יכול אוסטין ריברס להיות?
רק אלוהים יודיייעה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
6 years ago

איזה מלך הוויד הזה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

ראיתם את התרגיל של יוקיץ על בובאן?
קודם דוחף את בובאן ואז עושה תיאטרון עיוות פנים ומעוף לאחור. טוב שהשופטים לא קנו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

מילסאפ עם משחק לא רע למי שיוצא מהמקפיא.

D-Wade
D-Wade
6 years ago

המשחק הראשון של מיאמי שאני מפספס מזה מלא זמן ודווקא הלילה ווייד נתן הצגה… יא אללה.

יאניס
יאניס
6 years ago

שמעון איך פספסתי אותך…
אני מאוהב.
אתה גולם אמיתי אבל אני אוהב את צורת ההתבטאות שלך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

משחק מהנה למדי בדנבר.
צפו לקריעה ברבע הרביעי

יאניס
יאניס
6 years ago

פיפי קקי גננת שולה חחחח איזה צחוקים אשך חחחחחח
אני משתין במכנסיים מצחוק.

יאניס
יאניס
6 years ago

יש אנשים כמו הדקוטור רזיאל, שהם כל כך לא אינטילגנטיים שהם שמים את המילה דוקטור לאזן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

הטרייד על גריפין מסתמן כאחד מהטריידים הנדירים האלה של lose-lose

ממש צר לי על בלייק שנשלח לחור התחת הזה ולקבוצה המתה שלי

Benjo
Benjo
6 years ago

אשך אני מסכים איתך בדרך כלל אבל במקרה הזה הקליפרס מנצחת (מסכים שבנקודות ולא בנוקאאוט) הם 7-3 ב 10 האחרונים ורצים לפליאוף וזה עוד כשאייברי לא משחק. בכלל הקליפרס אמנם ויתרו על כריס פול ועל גריפין אבל הם קיבלו בתמורה לפול 7 שחקנים ובתמורה לגריפין קיבלו את אייברי וטוביה . גם קצת פינו מקום בתקרה. התנהלות לא רעה אני מעדיף את הצד שלהם בעיסקה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

בובאן אשכרה מקבל דקות. המון זמן לא ראיתי את זה (שלא בגארבג')

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

באבאן החזיר את הקליפרס מהקבר ברבע השלישי וממשיך לקבל קרדיט.
אני עדיין חושב שדנבר יקרעו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

משחק הפכפך בדנוור.
יותר טוב בלי אוסטין…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

קשיי התאקלמות מחדש של דנבר למילסאפ?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

מדפיציט של 19 לקראת סוף הרבע השלישי הקליפרס רצו באמוק ועכשיו עם עוד 8 דקות הם כבר מובילים ב 6. הכל מהרגע שאוסטי ילד שלי מופרך ירד לספסל ומי שמנהל זה תיאודורסיץ.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

עכשיו נראה אם אוסטין עוד יחזור או שלאבא יימאס…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

הצטרפתי באמצע השלישי. ריברס פשוט השתולל ועשה מה שבא לו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

הוא אדיוט באישור ההורים….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

בובאן שינה לגמרי ת'משחק. מעורר תהייה מדוע הוא אף פעם לא קיבל צ'אנסים בקבוצות שו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

ג'מאל מוריי חתיכת ווינר. איזה מציאה לדנבר

D-Wade
D-Wade
6 years ago

אגב, כמה חוכמה וניסיון של ווייד בזריקה האחרונה. חיכה שווייטסייד יתמקם ורק אז זרק.

לא חסרים כוכבים בליגה הזאת שהיו פועלים אחרת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

אני חוזר על נקודה שכתבתי בעבר: איזה כיף לראות משחק (שבדר"כ דנבר מעורבת בו) שהשופטים לא מגיעים עם שריקות מהתחת מבוססות אינטרסים. פשוט משחק זורם, עם שריקות נורמליות. בין שתי קבוצות בלי כוכבים גדולים או כוח בליגה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

הפיק אנד רול עם בובאאןןןן נפלא. כיף לראות את זה.
סוף סוף מישהו מנצל אותו נכון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

כפיים לקליפרס על המשחק הזה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

דנבר מאבדים את הראש = שכר לימוד

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

72 – 24 לספסל לקליפרס על ספסל הנאגטס, הלילה.

אשך, יש שמועות שהאריס שדווין האריס מתכנן להגיש נגדך תביעה…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

מטריד אותי שהוא לא היה על המגרש ברבע האחרון.
בדיוק בשביל מצבים כאלה צריך את הניסיון שלו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

היום חזינו בחזרתה של המפלצת מלוך נס.
היא אבדה איי שם ב ס"א והיום הרימה ראש ב LA 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

100+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

חחח איזה אנטי קליימקס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

כמה אדיוט יכול להיות אבא ריברס שהכניס את הבנבון בשניות האחרונות וזה כמעט עלה לו במשחק! אלילת המזל הצילה אותו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

+💯 לדעתי שניהם לא יהיו שם בעונה הבאה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

101+

ומסכים עם מיקי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

אוףףף… הקליפרס כמעט איבדו את זה אבל סך הכל נצחון יפה מאד. בובאן ולו הפליאו ברבע האחרון ואפילו אוסטין לא הצליח לחרבן הכל בסוף… כל הכבוד לקליפרס.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

not for the lack of trying

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

2 הפסדים בלבד מפרידים בין מקמות 3 ו-9 במערב.
מטורף.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

שמעת שקוואי חוזר במרץ?

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

משמח מאוד.
אין הרבה שחקנים שאפשר לכתוב עליהם שהם החבילה השלימה,
הוא אחד מאותם שחקנים נדירים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

מסתבר שהשמועות סביב מותה של הספרס היו מוקדמות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

השמועות על מותה של הספרס תמיד מוקדמות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

+1
היא לא מתה היא פשוט ישנה צהריים

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

אפשר להכין 20 אוזני המן מאוזן אחת של בובאן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

יש לו את מוטת האוזניים הארוכה ביותר בליגה. חוסם קווי מסירה עם הראש.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

טקצנקו ילד קטן.
בובאן הנוגח הנורא…